Rodzaje kart

  • Karty Stałego Klienta – stosowane do zachęcenia klienta do stałego korzystania klienta z usług firmy. Oparta o tzw. system lojalnościowo-rabatowy – przywiązania klienta do danej firmy jest produktem wydatnie wpływającym na atrakcyjność firmy i serwowanych przez nią usług. Pozwala stworzyć systemy rabatowe, ofert specjalnych itp.
  • Karty Klubowe – stosowane jako karty członkowskie, indywidualne – vip, czy imienne podnoszą prestiż firmy, oraz pozwalają otrzymać stosowne informacje marketingowe.
  • Karty Promocyjne – karty wspomagające akcje promocyjne.
  • Karty Płatnicze – w oparciu o odpowiedni system płatniczy służą jako jednostka płatnicza. Stosowane w klubach, pubach, ośrodkach sportowych (wyciągi narciarskie, baseny, siłownie, kluby fitness itp.) czy dyskotekach. Są niejako nośnikiem informacji płatniczej klienta.
  • Karty Bankowe – wykorzystywane jako karty płatnicze, bankomatowe, kontroli dostępu czy karty klienta banku.
  • Karty Kontroli Dostępu – wyposażone w system zabezpieczeń, wykorzystywane w oparciu o system kontroli dostępu do określonych pomieszczeń, są świetną metodą zabezpieczenia, służą również jako system rozliczenia czasu pracy w firmie, czy identyfikacji np. przepustki pracownicze.
  • Karty-bilety – wykorzystywane jako bilet uprawniający do przejazdów środkami komunikacji miejskiej. Trudne do podrobienia, wyposażone w szereg zabezpieczeń skutecznie konkurują z powszechnie stosowanymi metodami. Mogą służyć równie dobrze jako bilety okresowe, jak i pojedynczych przejazdów.
  • Karty-zdrapki – karty zdrapki – konkursowe
  • Karty-ACCESS – karty dostępu, wykorzystywane w oparciu o system radiacyjny, elektroniczna karta bezstykowa.
  • Karty Biblioteczne
  • Legitymacje