Oferta

Na przestrzeni dziesięciu ostatnich lat, Karty Plastikowe: stałego klienta, rabatowe, promocyjne, płatnicze, kontroli dostępu, biblioteczne, członkowskie, identyfikatory, na dobre zadomowiły się w naszym życiu codziennym.

W handlu stosuje się je w celu, zachęcenia klienta do stałego korzystania z usług firmy. Karta jest estetycznym, zawsze obecnym u klienta dowodem atrakcyjności usług sklepu, klubu, banku. Pozwala na korzystanie z rabatów, ofert specjalnych, loterii, konkursów lub innych przywilejów. Takie specjalne traktowanie wpływa na pozytywny stosunek klienta do firmy oraz zwiększa jego zaufanie. Zalety wprowadzania systemu Kart Stałego Klienta: wzrost częstotliwości korzystania z usług firmy, a co za tym idzie zwiększenie obrotów.

Przyspieszenie obsługi klientów, dodatkowa reklama firmy podczas kontaktów posiadacza karty z najbliższym otoczeniem, kontrola udzielanych rabatów, wzrost atrakcyjności firmy, możliwość wprowadzenia ofert specjalnych, otrzymanie informacji marketingowych: o klientach (wiek, płeć zawód), o nabywanych przez nich usługach lub towarach, o częstotliwości dokonywania zakupów.

Zadrukowane karty mogą być poddane procesowi personalizacji, czyli nadaniu cech indywidualnych takich jak: imię i nazwisko posiadacza karty, numer karty, datę ważności itp.

W przypadku identyfikatorów: zdjęcie, imię nazwisko, stanowisko lub funkcja, numer służbowy w postaci liczbowej lub kodu kreskowego. Umieszczenie na karcie zdjęcia umożliwia szybką wizualną identyfikację posiadacza karty.
W przypadku karty elektronicznej wszystkie te dane i jeszcze więcej mogą być zapisane w pamięci karty, i mogą posłużyć do automatycznej identyfikacji. Najprostszym nośnikiem danych do automatycznego odczytu jest karta z kodem kreskowym.

Wykonujemy każdą ilość kart, w technice offsetowej lub termotransferowej, w procesie personalizacji możemy zakodować pasek magnetyczny i chip w karcie elektronicznej, nadrukować kod kreskowy lub numer kolejny karty.